igår...

Hade jag en riktigt bra dag, vi var ute hela eftermiddagen. Vi åkte ut och grillade och fiskade och vädret var kanon, MYS!
4 st gäddor fick vi, men tog bara upp 1, jag fick en av dem ;) yeah!
Vi var även nära att välta med båten haha, fy fan vad rädd jag var! Hade inte varit så speciellt lyckat eftersom vi hade mobil och nycklar och allt i båten haha...
Finns inget skönare än att vara ute på sjön när det är fint väder!

Min fina rulle ;) Haha...



Idag blir det en hemma dag tror jag även fast det är hur fint väder som helst ute, ska laga mat snart sen blir det STOR städning här hemma och i kväll filmmys med naturgodis även fast jag håller på med diet just nu :p

Älskade bebiiis ♥


Kommentarer
Postat av: Anne

Fin blogg du har Emma och fina bilder. kram faster Anne

2012-03-20 @ 23:17:33
URL: http://annesalster.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0