ny adress nytt nr nytt liv ?

Jag fattar inte vart tiden tar vägen längre? insåg precis att det var ett bra tag sedan sist jag var här.
Tiden går ju sjukt fort, snart är det sommar vilket är väldigt skönt då :)

Vad har hänt sen sist då? Jo har flyttat ihop med min babe, har hunnit fylla 21år, ny mobil & nytt nr, ny frisyr, nytt liv? haha känns som det iaf, livet känns bra just nu!

Just nu ligger jag sjuker i vår nya underbara soffa (som jag bara älskar!!!) och kollar runt på lite sidor och program på play och försöker fördriva tiden lite.

Nae nu ska jag sätta på en kanna kaffe så jag inte somnar :)
PussHeey så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tjej!



sv. Helt otroligt vacker, men sorglig! Har du hört den tragiska historien bakom eller? =/

2011-04-05 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0