1703

Nu sitter jag här & kollar runt på kläder & andra roliga grejer, med kaffekoppen i min hand & försöker piggna till lite.
Har varit på praktiken idag så är lagom slut :p

Frågade om sommarjobb idag, så nu är det bara att hoppas, beror ju på hur många som vill ha semester samtidigt & sånt.

Har lite smått panik, mitt cv är borta som jag sparat på datorn, så måste fråga om någon kan hjälpa mig med ett nytt.
Fan vart kan man söka mer jobb...? måste ju ha något efter studenten!
jaja, det löser sig nog, nu ska jag inte sitta här & skriva mera onödiga grejer :p
nu ska jag ta mig en god shake haha ;)

ha en bra dag Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Tack för tipset gumman! Men vart hittar man den då? PUSS

2010-03-19 @ 11:56:40
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0