1503

Måndagar är alltid så sega, långt kvar till helgen med...

Skola idag, gjorde inte alls mkt. Kan inte fatta att det är ungefär 3 månader kvar bara till studenten!
Fan vad jag längtar, för några år sedan trodde jag ärligt inte att den dagen skulle komma för mig.
Men det gör den & fan vad stolt jag är =) även fast jag skulle gå ut förra året egentligen, men bättre sent än aldrig, jag gav ju inte upp iaf!

Efter skolan har jag inte gjort något, har precis kommit upp ur ett varmt skönt bad.
Ska göra iordning lite te & sen sätta igång & plocka iordning lite. Ligger kläder över allt!


                                                          Högklackade badkar, skit fräna!








Kommentarer
Postat av: emelie

ett sånt vill ja ha :D

2010-03-15 @ 22:56:32
URL: http://emelie.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Wow vilket företag gör dom? Finns dom att köpa? beställa? var hittade du dom? super coola ju! KRAM

2010-03-16 @ 03:13:48
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0