~ vår roadtrip i bilder

första stoppet blev Gränna så vi köpte med oss massa polkagrisar :)



Vi körde vägen brevid vätter, så fint!



Vi körde ända ner till Jönköping till A6, vi kollade in A6 outlet, en riktigt besvikelse, fanns verkligen ingenting bra där. Så vi fortsatte vår trip till västervik & körde genom Eksjö, så fint där har inte varit där på 4 år då jag bodde där... så det var kul att köra igenom där, fick massa minnen tillbaka!



När vi kom fram till  Västervik körde vi till lysingsbadet & gick ut på det fina öarna.
( För större bild klicka på bilderna )



Det är så fint här nere, nästa år ska vi hyra stuga här har vi bestämt.




En underbar dag med min älskling blev det iaf med bra väder förutom i slutet då det började regna.


Kommentarer
Postat av: frida

jävlar vad ni for :D Ser ut som ni haft en mysig dag tillsammans iallafall! :) Och jäklar vad fint det var!



sv; Haha, får väll tvinga min pojk att glo på det med så han med kan fastna! Kommer ju fan aldrig ut nya avsnitt? Blir tokig :( Vilken säsong är du på? =)



Nja, inte jag heller :/ Men.. Hm. Vi får lösa det på något sätt någon dag, när skolan börjat för mig, då får ju jag studiebidrag och då kan jag ju ta bussen till Finspång. :) Vad har du för idéer då? =) Det blir min första, för dig då? =)



Har du?! hur mycket vill du ha för det då? Är ju inte så rik som sagt ;$ Jo faktiskt, hade det funnits något bra och billigt hade jga nog köpt för länge sen.. Men vad vill du ha för det? =D Är väldigt intresserad :D



HAHAHAHAH! Förlåt, men jag kan tänka mig det :D Skulle jag övningsköra mycket med mamma skulle vi nog med bli rätt sura på varandra. Dock har jag inte kört mycket med mamma nu i början, bara två gånger så nu är det ju lättare för mig att köra och hon behöver inte säga så mycket.. Men när jag får panik och hon inte förstår att jag blir rädd så blir jag med arg. Men passa på då innan det blir så :) Det är ju roligt att köra :) Och bra att ha till jobb osv som du sa! Kramar.



ps. tänkt mycket på vår barndom fan, du var min bästa vän.

2010-07-29 @ 17:22:30
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: frida

Gick inte kommentera i leggins inlägget men dem var riktigt snygga!



Haha jo minst sagt! Det är ju super långt till allt ni åkte till typ :D Men kan ju va kul det med någon gång :) Ja jo, det blir väll lätt mycket kanske när man åker till så många ställen med så långt avstånd mellan. Men det är ju med en upplevelse ^^



En god bit på väg iallafall, har du sett alla på säsong 8 eller? :) Nää jag vet men han är så larvig.. Tycker det är för mycket drama och att det typ inte händer något... Klagar bara :D



Ja men det låter riktigt bra :) Jag vill ha något på handleden sen med, lär väl göra några st efter man vågat göra den första ^^ Kors eller hjärta, svår fråga faktiskt. Båda är nog lika fint så det är ju vad ditt hjärta säger :)



Aw, får väll sätta det på delbetalning annars! Haha! Nä men säg ett pris du :) Ja men jag måste färga mitt hår med isf så bara att göra det samtidigt så det blir samma färg :D Så det inte blir katastrof fult som vissa har ^^ Hm okej.. Vet du vart man kan köpa clips då? Kanske kan ge dig pengar och så köper du? Jag kan inte sy.. Haha :$



Ja, det skulle vara fantastiskt! Det tror jag vi klarar, om vi bara vill :) Glad jag blir! kramar.

2010-07-29 @ 20:14:48
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0