Maybelline Mineral Foundation


Det tar tid att hitta sin foundation som passar just dig. Jag har provat så många olika och inte varit helt nöjd förns jag hittade den här. Innan den här kom så använde jag Maybellines flytande mineral foundation & den var också jätte bra, men jag föredrar powder foundation annars blir jag så "flottig" i ansiktet.

Jag har använt den här nu några månader, kommer inte riktigt ihåg när den började säljas men iaf så det som är så bra den är att min hy har blivit så fin efter jag började med den här.
Har alltid haft känslig hy & lätt att få finnar, men min my har blivit jätte bra
& det är för att den inte täpper igen porerna & det märks för det känns knappt som att man har någon foundation alls med den.

Har även provat andra mineral foundation som t ex loreal & isadora men maybellines täcker absolut bäst & hållbarheten är bättre ( tycker jag iaf ).
Man får även med borsten på köpet vilket jag tycker är bra & dem är bra.

haha nu ska jag inte skriva mer om den men jag älskar den verkligen för jag hade verkligen problem med min hy förr. Så har du samma problem som jag hade tycker jag du ska ge den här foundation en chans iaf :)

Pris: 159 kr


                                                                               ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0