~ Helloooo...

idag är jag på bra humör, vet inte varför riktigt men det är ju bra det iaf eller hur?
idag har jag gjort något hela tiden & det har kännts riktigt skönt än att bara vara hemma & fundera på vad man kan göra...

i morse tog jag en timmes morgon promenad med eve & följde med henne hem på en kaffe & lille miranda var ju så klart med, plutten :) Sen ner till banken & vidare till ett möte. & nu har jag precis kommit in från en runda med bobby, ja det känns ju att man inte rör på sig så mkt mera, men har mer energi än vanligt, skönt!

håller på att skissa på lite ideér till en tattuering till mig själv, har just nu rätt många ideér så jag skulle kunna täcka hela min kropp känns det som, vilket jag absolut inte ska! haha men får se om jag får fram något bra...

nu ska jag se vad jag ska göra för lunch & sen får vi se mer vad fredagen har att erbjuda!

Me today...



Ha en bra helg! 
  ♥


Kommentarer
Postat av: frida

Klart det är bra att du är på bra humör snuttan! :) går du ut på krogen något här i nkpg förresten?



sv: Tack! :)



7an tror jag, har sett det sista som kommit ut på nätet av 7an. tror jag.. Och nu kommer det inga mer? Fattar ingenting.



Ja, jag har funderat massor vad och vart jag skulle göra den första. Man måste ju vara 100& säker eftersom den kommer sitta där hela livet. Men jag ska nog bara göra tatueringar som betyder något för mig. :)



Jaha, men det låter toppen! Kan betala det när jag får pengar den 20de om det är okej? =) åh, men snälla gör det! Det vore jätte snällt verkligen! Tror du hon kan göra det snart eller? Blev jätte uppåt av att jag ska få långt hår :D haha! :$



Ja absolut! Klart att jag vill!! :) Kramar

2010-07-30 @ 18:06:45
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: frida

sv 1: måste vi göra, dock så har vi väl inte så jävla mycket drag här heller, men med rätt folk och rätt humör så duger det gott och väl :)



Ja jag med, men som sagt, ska bara göra tatueringar som betyder något för mig.



Okej men vad bra! :) Skickar du det med posten eller hur gör du? Tar du med det när vi ses kanske annars? Längtar! Kramar.



Sv 2:

Tack!! Blev jätte förvånad, har slutat med godis och sånt helt på vardagar nu och går ut och går ibland oh simmar. Men det är roligt!! Mamma sa att hon sett det igår när vi träffats.. Men sa inget förrens jag skrev att jag gått ner. Haha!



Åh, ja det får vi verkligen göra! Alltid bra att bli nöjd med sig själv :) Jag har gått upp rätt mycket för jag vräkt i mig godis och skit. Blir väl så när man är så jävla kär, man blir så bekväm oh skiter it typ. Men nu äre ändring :D Pepping pepping :) Vi ska lyckas!

Kramar.

2010-07-30 @ 18:33:03
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0