~ friday

idag är det fredag, jihuuu tycker de flesta för det är även löning.
men inga pengar till mig inte, det känns väldigt surt just nu, en riktig depp-fredag för mig.
är inne i en mindre depp period känns det som, men det är något jag försöker dölja.
att gå hemma hela dagarna & inte ha något att göra när alla jobbar det tar på psyket, känner mig så jävla instängd. hemmet har blivit ett fängelse.
ska iaf försöka att åka bort i helgen, vart spelar mindre roll, bara bort härifrån, kanske blir bättre då. Nae dt här vart inget roligt inlägg, men alla har vi ju våra deppdagar & perioder & det här är min.
hoppas alla får en bra helg trotts dt tråkiga vädret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0