~ Företag...

finns det något jobbigare än massa företag som ringer hela tiden? naaaae...
jag kan heller inte vara otrevlig & bara lägga på, känner mig skit dum då på något konstigt sätt, det gör ju ändå bara sitt jobb, men fan vad det är jobbigt att få såna samtal.
fick just ett sånt samtal & de bara babblade på & det gick verkligen inte att avsluta det, brukar vanligtvis aldrig svara när jag inte har det nr eller inte känner igen det, men just nu måste jag svara eftersom jag väntar på samtal om en sak...

jaja nog om jobbiga telefonsamtal haha, vad ska man hitta på idag?
har lust att åka iväg någonstans. fårse vad dagen har att erbjuda!


/ Have a nice day!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0