~ ändringar

Lite små ändringar





Vilken var bäst ?




Kommentarer
Postat av: frida

Du är jätte duktig! Du borde söka jobb som tatuerare. Jag skulle lätt vara din första kund, haha :D Okej!! Jo men det blir jätte bra! Har nog bestämt mig :D Tack så jätte jätte mycket för hjälpen!



Citatet gav mig lite idéer faktiskt :D Tack!



Nja, ser rätt kritiskt ut.. Hon har slutat med behandling och skrivit ut sig från sjukhuset.. Men dem söker efter olika behandlingar och så tror jag.. Men blä. Hemsk jävla sjukdom! Kramar.

2010-07-27 @ 16:13:11
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: frida

Den var lika fin den! :D Detsamma sötan. Kram!



ps. kommenterade inlägget om slingorna och håret där nere.. Men vet inte om det kom fram! Men du skulle passa jätte bra! Skit snyggt verkligen!

2010-07-27 @ 16:14:15
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: frida

Jo men gör det! Du kan ju alltid försöka iallafall? =)

Ja självklart! Kommer ta kort direkt och eftersom att vi ska bestämma träff snart hoppas jag så då lär du ju se den live med ;D



Nej men det behöver du ju inte göra, färgen var skit snygg den med! Jag klippte ju av mitt, har vant mig.. Men behövdes verkligen ^^ Men har alltid velat ha långt hår :( buhu, färgat det för mycket ^^



Ja får hoppas! Har ju gått rätt lång tid för henne med.. Man vet ju aldrig hur fort det kan gå men hon är stark som ett lejon. Usch, ja det är det verkligen ibland :/



Ja men det gör jag, det går rätt bra! Så hoppas på att få det innan oktober ialf. Då kan jag besöka dig närsom ^^ Kramar.

2010-07-27 @ 21:30:56
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0