* Torsdag 23 December

1 dag kvar nu!





Igår blev jag äntligen klar med de sista julklapparna, fast det kan bli någon mera idag vet inte riktgit än :p  Men idag ska allt slås in också, kommer ta ett tag. Var hos E och hjälpte henne slå in de tog ca 2,5 timme för oss att bli klara :p Tur att jag inte har lika många som henne iaf hah!



Snart ska jag även dra och träna, ska bli grymt skönt!

Köpte en svart maxiklänning och en svart lång kjol, fårse om jag ska ha något av det imorgon, beror på om jag hittar något fint till det.

♥♥♥

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack igen fina du!! Jag håller tummarna för er också!! Vore ju så himla roligt :) <3

2011-04-03 @ 17:27:33
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0