Hej igen, nu är jag tillbaka!

Ja nu var det ett tag sen jag var här, har inte har ork, lust eller tid att sitta framför datorn.
Men nu är jag tillbaka igen iaf!

Jag kan inte fatta hur tiden kan gå så fort?! Kom på idag att det bara är 8 dagar kvar till Julafton, hur sjukt är inte det? Jag som inte hunnit köpt allt än, ute i sista sekund som vanligt med andra ord ;)

Den senaste tiden har jag jobbat rätt mkt, yess i have! Det började med en veckas provjobb/praktik för att komma in allt och lära mig och så har dem ringt in mig när det behövts, så det är ju bara ett extra jobb och det kan man inte leva på men ser det iaf som en bra väg t ill extra pengar och bra erfarenhet som jag kan ta med mig till andra jobb.

Nu sitter jag hemma hos mami och väntar på att maten ska bli klar :)
vi ska gå och sola sen, sååå skönt och kan säga att det verkligen behövs!

Imorgon ska jag till frisören som verkligen oxå är behövligt. Sen ska jag hem och fixa lite så kommer Jennipher till mig och vi ska ha myskväll och dricka och äta lite gott och bara ta det lugnt! :)



Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0