Måndag.

Nae nu får jag ta & bli bättre på det här med att skriva.  det är rätt mkt med skola & företaget nu...
nu har vi även börjat praktiken, varje ons & tors. riktigt skönt! & jag är just nu på dagis ska vara där fram  till jul sen ska jag hitta något nytt ställe. det är riktigt kul eftersom jag älskar barn :) & det är riktigt skönt eftersom det är mitt i veckan, så det känns inte lika jobbigt att gå till skolan länge ;)

just nu sitter jag i min säng & dricker en gainomax strawberry flavour, riktigt god! har ju vart duktig & tränat idag :)

Kommentarer
Postat av: eve

hihi, ja du borde jobba med barn tycker jag :) för du har så bra hand om dem. vad duktig du är då som tränat =) kanske ses ngt idag? om du har tid, Pusssss

2009-11-10 @ 08:40:36
URL: http://evelinaaaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0