, i taket lyser stjärnorna.

Det är nog den bästa filmen som någonsin gjorts! En riktigt bra handling, skulle kunna se om den här filmen hur många gånger som helst... Det är en riktigt sorglig historia, om en tonnårs tjej som lever med sin mamma som har cancer. Jag blev verkligen berörd djupt av filmen, kände igen mig med tjejen eftersom jag själv haft min mormor som gått bort i cancer... Jag ska inte skriva mer om den nu :p men jag säger det, SE DEN! ni missar något annars...





Om du dör mamma
så tar jag livet av mig.
då ska jag leva för dig...



Kommentarer
Postat av: Maria

Såg den idag :( påminner massa om min barndom.

2009-06-09 @ 01:41:24
URL: http://eliasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0