, God natt

satt & kollade lite tv förut med eve, design, simon & tomas. haha de är ju så jävla sköööna... & verkligen duktiga på att inreda, brukar annars inte gilla såna program, men de här är bra :)
efter det började grannfejden, jag fattar mig verkligen inte på de, de ända det kan är att klaga & hata grannarna som det säkert inte ens känner. en del kan verkligen inte ha nått liv så de måste lägga sig i andras, usch...

i morgon kommer elli in så vi ska träna, sen ska jag till stan & handla något att ha på mig tills på lördag. ska fixa färdigt mina naglar i morgon med ;D

/ God natt, nu ska jag krypa ner i sängen & gosa med älskling... & bobby så klart ;)                Pussss(K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0