090612


När jag vaknade i morse så var det första jag såg regn, skit väder, ville bara lägga mig i sängen & somna om igen...
håller fortfarande på med mina naglar, blir aldrig nöjd, måste ju vara perfekt ;)
nu har jag suttit framför tvn & kollat på våra bästa år & druckit massor koppar kaffe, men vill endå inte riktigt vakna.
ska sitta & läsa lite om blogg design sen om jag har tid, fårse om man kan lyckas förstå liteiaf :) ska färga håret sen med, ska bli ljusare...


Evelina har nu börjat blogga med, gå gärna in & läs den www.evelinaaaengstrom.blogg.se



/ Hoppas ni har det bra i skit vädret :p  
PUSS

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi det går frammåt ;P tacck för du länkat mig hun :) nja, mirran sover & jag sitter här =) dudå?Pussssssss

2009-06-12 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0