090611

Det vart en vädligt sen kväll igår, jag som skulle till skolan, men jag orkade bara inte upp i morse...
cyklade & mötte älskling vid halv 2 som gick & vinglade ;p    & när jag satte mig på cyklen var jag nära på att slå ihjäl mig, styret satt löst, HAH! ;D  vet inte hur jag riktigt gjorde, men jag kom iväg på cykeln iaf sen...
när vi kom hem var han fyllehungrig & satte sig o åt, jag gav honom en hink vid sängen även fast han sa att han inte behövde det, & de var tur... han låg fan & kalva hela natten kändes de som, jag tyckte så synd om honom ett tag, men fan det är ju hans eget fel ;P...

Idag har jag vart & hämtat ut studentpresenten, skit fint vart det, ni får se sen när han fått de :) i morgon måste jag hitta något att ha på mig på lördag...

Hör utanför mig åker det massa bilar & tutar & de sjunger, curtan tar ju studenten idag :) Bara ett år kvar nu då, har vart så deppig för jag tänkt att de kunde faktiskt vart min tur att ta studenten i år med,
men bättre sent än aldrig, eller hur? :)

/  Hörs senare, ska laga mat nu 
 
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0