Julen

så var julen över...


bobby älskar att öppna paket...

   


     

den bästa julklappen jag fick var av min älskling. den här plattången från babyliss. när jag läste om den ville jag inte tro på att den var så bra som det stod om den, men jag är riktigt nöjd med den, inte någon negativt att säga om den. så är ni ute efter en plattång är mitt tips den här, jag lovar ni kommer inte att bli besvikna på den!






vi har haft en bra jul, men visst är det skönt att det är bara jul en gång om året? ;P


Kommentarer
Postat av: Julie

Vad tusan är det där för Kitty-paket?! :O Tell me, tell me!

2009-12-29 @ 01:21:22
Postat av: svar

emily fick kitty planscher av osss :)

2009-12-30 @ 15:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0