god morgon, upp & hoppa!

som jag sagt tidigare är jag ingen morgon människa, men förra veckan gick det så bra att kliva upp på morgonen & inte behöva stressa.   så var jätte rädd att jag inte skulle komma upp ur sängen idag eftersom jag sov så länge i helgen.
men tro de eller ej, jag kom upp :)  utan att älskling behövde tjata på mig att gå upp flera gånger, såå jäkla stolt är jag!
för just de här med att gå upp på morgonen har alltid varit jätte svårt för mig,  t.ex  för ett par år sedan kom min lillebror in & sprutade vatten på mig tillomed för jag skulle gå upp.


hah, egentligen så är det ju bara att gå upp när klockan ringer.  men jag tryckte hela tiden på snooze, i flera timmar kunde jag göra det.  men kommer man väl  upp direkt en gång, så blir det lättare & lättare för varje gång, tänk om jag bara kunde komma på det lite tidigare, eller  för några år sedan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0