en seg hemma dag...

idag har jag varit hemma hela dagen, hade lite feber i morse & min hals känns svullen, nu har jag ingen feber länre iaf, så imorgon blir det skola om inte febern kommer tillbaka & de hoppas jag inte att den gör.  visst är det skönt att vara hemma lite, men man blir ju så rastlös, jag skulle bli galen om jag var arbetslös... det får bara inte hända!
så idag har jag bara legat & latat mig i soffan hela dagen,  julie var här på en kaffe förut & vi satt & prata lite om företaget & kolla lite klipp på youtube, mest på stand up & så. det tycker jag är grymt kul att kolla på :)

nu kom älskling från jobbet, nu ska vi kolla klart filmen Män som hatar kvinnor vi orkade bara se halva igår.

Thomas Järvheden som kör stand up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0