~ tankarna jag hade i mitt huvud.

den här sommare har jag inte gjort mkt & heller inte umgåtts med många.  alla andra har haft tur & fått jobb & jobbat den mesta delen av sommaren.  det har fått mig att tänka på mkt specielt om vänner, vilka som är riktiga vänner & de man kan lita på & så.  det är svårt att hitta riktiga vänner, de växer inte på träd. så håll hårt i era riktiga vänner för jag har märkt att de är väldigt sälsynta.  jag känner att det är bra att vara bara för sig själv ibland, att vara sig själv & lära känna vem man egentligen är & vad man vill. för det är lätt att glömma bort vem man är & börja vara som andra.  jag känner att självförtroendet också har vuxit om man gör saker för sig själv, vilket var viktigt för mig då jag ett tag kände att jag inte hade något självförtroende alls.  de här är såna tankar jag haft mkt på sistone & ett tag var jag nära på depression för det blev för mkt.  men nu mår jag faktiskt bra & känner att den här var bra för mig, för nu mår jag så mkt bättre & vet vad jag vill igen! allt som händer har en mening...
kände att jag var tvungen att skriva av mig & gå vidare nu, framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0