~ sommaren är kort

ja den är väl inte slut än, men snart så är det höst.  det känns som att sommaren är väldigt kort jämfört med de andra årstiderna.   nu är det iaf en vecka kvar, sen drar skolan igång igen.  så den här veckan ska jag göra lite skolarbeten som jag har kvar & bara ladda inför starten.  har lovat mig själv att ge gärnet, ge allt de här året, mitt sista år...
för några år sedan trodde jag inte ens jag skulle ta studenten, men börjar man tro på sig själv & satsar så kan man nog klara nästan allt, det gäller bara att ha viljan & tron på sig själv! 

visst har man lite ångest att lovet har gått otroligt fort, men det ska ändå bli skönt att börja igen, komma tillbaka till "verkligeheten" med skola & träningen framför allt ;)   tror också att sista året kommer att gå sjukt fort då vi kommer ha massa att göra! starta uf företag & vara ute på apu två dagar i veckan.   ja, det blir nog bra de :)

nu ska jag gå & lägga mig i ett bad   /  ciao


Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, alla kattungar kommer få ett hem och det är redan fixat :) Det är bara mamman kvar :)

2009-08-09 @ 22:45:26
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAhaha, aldrig! Hon kommer finnas med mig hela tiden eftersom jag har råd med henne :)

2009-08-10 @ 09:51:44
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: Stekarbloggen

HELOOO!



MUSMIM.BLOGG.SE RÅKAR HA EN MYCKET BRA OCH LÄTT TÄVLING PÅ BLOGGEN.



KOLLA IN DEN OCH DU KAN VINNA NÅGOT STEKIGT



// MUSMIM.BLOGG.SE

2009-08-10 @ 11:00:19
URL: http://musmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0