~ seg morgon.

nu har jag vaknat till äntligen.  har varit tröttare än vanligt den här morgonen, kändes som jag gick & sov när jag var ute med bobby.  nu håller jag på att fixar & trixar lite med min naglar,  resultatet kommer senare om det blev bra! :p
idag är älskling borta på kurs,  vet inte riktigt när de slutar, vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något.   
kanske städa rummet, det behövs!  de e bra när man vet någon ska komma på besök eller nått,  då måste man ju städa rummet iaf,  får ta & bjuda hit folk oftare :p haha...
i morse åskade de lite,   det är mysigt iaf när man är inne,  då är man i säkerheten :)
nae nu ska jag fortsätta pilla med naglarna   hörs sen   /  ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

SV. :) jag lär nog köpa en flaska och prova, de skadar ju inte iaf!

2009-08-12 @ 13:14:03
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0