~ paris hiltons new bff

ahaa då var paris hiltons program slut, för den här gången!   nu har hon valt ut sin bff som alla visste vem redan, utan jag, för jag höll mig undan alla skvallertidningar för att inte förstöra för då skulle jag inte se på det mer om jag visste :p
iaf, visste ju att den nya bff & paris iaf inte är vänner, de hatar tydligen varandra, mer vet jag inte...
i usa går redan sesong 2 då hon desperat letar vidare efter en ny bff, men sverige är ju lite efter så vi får väl se de på tv om nått år eller så ;)   
här är paris & britney, "the new bff"

Kommentarer
Postat av: Sara

SV. Frågan är om det gör det? För du är ju blond men jag är ju inte det. Håret är småorange just nu, funderar på att köpa askblond hårfärg och slänga i och se hur de blir :) de ska tydligen dra ner de oranga och gula!

2009-08-12 @ 10:08:28
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0