~ nu ska vi slappa & bara ta det lugnt!

efter en dag med mina busfrön till kusiner med mkt stoj & liv känner jag för att bara ta det lugnt, bara vara.
sitter här nu, orkade inte laga mat så älskling & jag har delat på en grekisrulle, gött gött!  nu ska jag sätta mig ute på altanen med en lapin kulta i handen...   vi håller på att fylla upp poolen här, så det blir sitta i den med lite öl & mysa :)
har ing planer inför helgen än så länge, funderar på att ta sthlm redan nu på måndag.
så nästa vecka är min sista lediga, sen drar det "vanliga" livet igång igen.   hörs senare   /   ciao


Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Ska se vad jag kan göra =) men röd klänning och rött läppstift är ju toppen till ett sånt tema!

2009-08-07 @ 21:28:15
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0