~ mysdag

idag har de verkligen vart en mysdag, gått i mjukiskläder hela dagen! skööönt ibland ju.  har precis ätit, gjorde något snabbt bara,  kebabkött  wok & couscous med sötsursås till :) det var gott!  egentligen tycker jag inte om att bara sitta inne en heldag, känns som man kastar bort dyrbar tid eller nått.   men idag har det bara varit skönt.   fårse sen om jag tar en kvällspromenad eller nått.  nu ska jag iaf sätta mig framför tv & kolla på rachel zoe med kaffe & fixa till mina naglar lite :)   ha en underbar kväll.   / Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIIIS :D Du vann den rosa designen hos mig. Maila mig så meddelar jag där hur vi går till väga. Kramar Sara

2009-08-09 @ 19:49:56
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0