MUMMI !!!

igår fick jag ett roligt samtal, det var mummi :)   var så glad men vart lite chokad visste inte att hon var i sverge.
mummi är min farmor & bor i finland  (mummi = farmor / mormor på finska.  & jag säger bara mummi till henne, har aldrig sagt farmor det skulle låta konstigt på nått sett :p
iaf så ska hon hem till finland igen efter helgen, så måste ju bara träffa henne innan hon åker, det är ett måste eftersom jag inte träffat henne på nått år.  så på lördag drar vi till lidköping där hon är hos min faster!  ska bli så kul & träfffa dem igen, det blir jag, älskling, bror & hans tjej som åker.  
det skulle vara kul om pappa också var med, han har inte hört av sig & de sa inget så han är väl inte med.  kanske är lika bra endå, det har ju gått flera år nu sen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0