~ matlagning...

nu har jag vart ute med bobby ett varv & ätit.  orkade inte laga någon mat så värmde en varma koppen ist, italiensk minestrone :)    alltså jag gillar faktiskt laga mat, specielt när man kommer på lite egna idéer.  men när de bara är jag som ska äta så gör jag bara något litet,   tycker väl det är lite onödigt att stå & göra värsta middagen när det bara är än själv som ska äta.  kanske är det att man inte får beröm av någon & som tycker det är jätte gott & att man är så duktig.  haha nae jag vet inte,  men något är det :p
vart jätte trött efter promenaden & maten, så ska lägga mig & kolla någon film ett tag hade jag tänkt mig.    vi ska åka & bada ändå idag när älskling slutat jobbet.... jaja hörs sen     / ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

-vilken vacker design! :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-10 @ 19:05:30
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0