~ ny vecka, ny dag, nya möjligheter.

 har varit vaken sedan 9 tiden,  har vart ute med bobby en sväng. ska gå ett längre varv senare.  träffade jaana & smokey ute,  vart lite bus för bobby :)   ätit frukost har jag oxå hunnit med,  smoothie med blåbär & banan, mkt gott!   & nu sitter jag här.  ska åka & bada & sola senare om vädret håller i sig, hoppas för det var ett tag sen jag badade ute.  sitter & väntar på min bärbara dator med, hoppas den kommer idag!   annars blir jag besviken :p  nae men min dator jag har nu håller på att pajja ihop totalt, så skulle verkligen behöva en annan dator nu...
nae får väl se vad som hittas på idag, inget direkt bestämt iaf.     /  ciao

Kommentarer
Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Sv: Håller med!:)



Jag brukar oxå ta ett varmt bad det är skönt. Ska passa på att flörta till mig massa massage då älsklingen har semester;:D

2009-08-10 @ 12:04:46
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0