~ hösten är på väg

guuud vad kallt det har börjat bli!  det märks verkligen att hösten är på väg till oss.   väntar bara på att löven ska ändra färg & falla av träden.  det är verkligen mysigt med höst tycker jag med alla färger & koftor att mysa i hemma.  om det inte är massa blask & regn det brukar vara.
sitter hemma hos E nu vi har suttit & kollat runt på jackor & skor :)  hon var nyss nere i källaren & kom upp med hennes jackor hon sparat vilket var några st, jätte fina :)  jag har redan hittat min jacka, den från hm som jag la  upp här för några dagar sedan bara. den ska jag ha!   ska bara leta efter en längre kappa med, sen är hösten välkommen :)

tycker ni inte hösten är härlig med alla fina färger?


 



Kommentarer
Postat av: Julie

Värst vad hemlig du är då, E?

Usch för hösten, bara regn & blåst! :(

2009-08-16 @ 23:27:31
Postat av: Julie

HAHAHHAHAH! GISSA VILKA SOM SKA HA BARN!

JO, ROBBIN & KAKAN! HAHAHAHAHAHAAHAHHA!

2009-08-17 @ 04:07:15
Postat av: mig

tycker du? e = eve ;)

2009-08-17 @ 11:14:41
URL: http://elizitarica.blogg.se/
Postat av: Julie

Hörru, skickade nyss ett sms till dig, svara! :D

2009-08-17 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0