Henrik Dorsin

ikväll kl 21.55 på 5an

Henrik Dorsin - godkänd kvalitetsunderhållning Svensk humorshow från 2009. Henrik Dorsin presenterar sin show Godkänd kvalitetsunderhållning. En show späckad med skämt, powerpoint och musik inspelad under hans Sverigeturné. Henrik har med sig Yrkesverksamma musiker och producenten och regissören Micke Lindgren. Lindgren känns igen som sångaren av Tingeling som gjorde succé i Melodifestivalen 2009.


det här måste jag ju bara se! ska bara hitta ett sätt att övertala älskling om att se på det :)  

inte det lättaste men han kan stå ut tycker jag...

han kom precis hit & håller på att bli sjuk han med, exakt som mig har han ont, så nu ska vi krypa ner under täcket, hålla om varandra & må piss tillsammans ♥

 


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-09-01 @ 11:18:54
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0