Fredagsmys

sitter nu hemma helt för mig själv & har fredagsmys med mig själv :p    kolla runt lite & halv kollar samtidigt på tv, america´s funniest home videos  haha det är ju så j*vla kul!  typ tjuter av skratt...  fattar inte att det kan vara så kul att kolla på när andra klantar & gör illa sig, haha men erkänn det ser ju roligt ut :p
jag verkligen hatar att diska föresten,  gjorde det nyss & mina fina ny målade naglar bara förstördes.  så ska väl sitta här ett tag & pillra med de ett tag & försöka mig på nagel dekorationen jag köpte idag,  ska smaska på lite ananas också, i liiike ;D
snart  kommer älskling hit med, får inte lägga oss försent idag ska upp tidigt imorgon & åka till lidköping :)
vad gör ni den här fredags kvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0