~ bad med åska & blixtar.

jag är dööö tröttt!  iaf,  när vi åkte för att bada förut, var det varmt & fint väder.   när vi var närmare & närmare badplatsen möttes vi av jätte mörka moln,  men vi fortsatte ändå.   när vi kom fram så var molnen inte långt ifrån oss & så fort killarna hade bytt om & skulle i vattnet kom en blixt ner längre bort ( haha typiskt va? ).  så jag bestämde mig för att inte ens byta om så jag satte mig ner & kollade på.  killarna for iaf i.  molnen kom närmre & närmre & jag tyckte det var skit äckligt,  det var iaf några som badade, de hade jag fan aldrig vågat!   efter den andra blixten kom rusade killarna upp iaf, de vart nog lite rädda de med ;)   sen kom det typ 10 pers med massa kajaker & skulle ut på vattnet i de vädret.  hur dum får man va?   de sa att det snart är över de där vädret, men det såg ut att bara vara början, vill knappt veta hur det gick för dem då de inte ens hade regnskydd eller kläder med sig...
när vi åkte därifrån kunde vi inte släppa de som skulle ut & skojjade om att imorgon står det säkert i tidningen om att blixten slagit ner i vattnet & massa personer som paddla kajak är helt sönder grillade.   usch...  tänk om det skullle göra det,   då skulle jag må dåligt! :s

nu ska jag gå & lägga mig, imorgon är det en ny dag & nya möjligheter! 
god natt    / ciaoo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0